לאחר המאבק: פורסמה תמונה מפגישת העדכון של לפיד ונתניהו

    איתי גדסי No Comments on לאחר המאבק: פורסמה תמונה מפגישת העדכון של לפיד ונתניהו

    מלשכת רה"מ נמסר כי ראש הממשלה לפיד יתדרך את יו"ר האופוזיציה נתניהו בנושא הסכם הגרעין עם איראן והפעילות המדינית והבטחונית שמובילה ישראל על מנת להשפיע בנושא, כמו גם בסוגיות בטחון לאומי נוספות

    צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המאבק בין הלשכות: לשכת ראש הממשלה לפיד פרסמה לפני זמן קצר תמונה מפגישת העדכון הביטחונית בין לפיד לראש האופוזיציה נתניהו.

    מלשכת רה"מ נמסר כי ראש הממשלה לפיד יתדרך את יו"ר האופוזיציה נתניהו בנושא הסכם הגרעין עם איראן והפעילות המדינית והבטחונית שמובילה ישראל על מנת להשפיע בנושא, כמו גם בסוגיות בטחון לאומי נוספות.

    ראש הממשלה יאיר לפיד: "בנושאים של בטחון לאומי אין בישראל אופוזיציה וקואליציה. ישראל חזקה ותפעל יחד כדי לשמור על האינטרסים הבטחוניים שלה מפני אלה שמנסים לפגוע בנו". בפגישה משתתף גם המזכיר הצבאי לראש הממשלה האלוף אבי גיל.

    בליכוד מסרו כי לאחר הפגישה, ראש הממשלה לשעבר נתניהו ימסור הצהרה לתקשורת בעמדת התקשורת מול משרד ראש הממשלה.

    מוקדם יותר פורסם כי אנשי נתניהו ביקשו שהפגישה לא תתועד בטענה שזה לא הנוהל המקובל כשמדובר בפגישה ביטחונית רגישה. תחילה קיבלו בלשכת לפיד את הבקשה, אך בהמשך חזרו בהם והתעקשו שהפגישה תצולם, היות והתיעוד חשוב להציג "תדמית ישראלית אחידה" בעניין. בליכוד תקפו וטענו מנגד כי "לפיד מנסה לעשות רווח פוליטי מפגישה ביטחונית רגישה".



    0 תגובות